מעבדת המחשבים התעשייתיים היחידה שאתם צריכים - PCone
נגישות עגלת קניות 0 מועדפים 0 שירות לקוחות ווטטסאפ הסתר פתח
קטלוג 0 אזור אישי סל קניות 2
דף הביתמעבדת המחשבים התעשייתיים היחידה שאתם צריכים

מעבדת המחשבים התעשייתיים היחידה שאתם צריכים

חשוב לכם לשמור על עבודה שוטפת ותקינה בעסק או בארגון שלכם? זו בדיוק המומחיות של חברת PC1 – מתן פתרונות יעילים לכל סוגי התקלות והבעיות.

למעבדת המחשבים התעשייתיים שלנו ותק וניסיון רב בתחום. מכלול השירותים שאנו מציעים מתאים לכל לקוח תעשייתי, ארגוני ועסקי שלא רוצה להתפשר על איכות השירות והאמינות.

חברת PC1 מתמחה בתיקון כל המחשבים התעשייתיים ומערכות ייעודיות עבור תעשיות שונות, כגון מטרולוגיה, רכב, אוטומציה במפעל, מוליכים למחצה וכו’. בזכות הניסיון הרב שצברנו בתחום תיקוני האלקטרוניקה, אנו מסוגלים לטפל בכל בעיה עד לרמת הרכיב.

הזמן יקר – ולכן לקוחותינו נהנים משירות מהיר, מבלי להמתין שבועות ארוכים. הודות לקשרים המקצועיים ההדוקים שלנו עם החברות הגדולות בעולם בתחום המחשבים התעשייתיים, אנו מתמחים בתיקון ושדרוג של ציוד חיוני ואספקה מהירה בתוך מספר ימים. אנחנו מומחים באיתור והזמנה של רכיבים שאינם מיוצרים יותר, רכיבים נדירים או איתור תחליף מתאים לפי הגדרות היצרן. אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה.

לקוחותינו נהנים מהידע והכישורים של המומחים במחלקה הטכנית שלנו. הצוות בעל ניסיון רב בעבודה עם מגוון רחב של טכנולוגיות וכל המותגים המבוססים על מערכות מחשוב. האבחונים והבדיקות היסודיות במעבדה מבוצעים באמצעות מערכות מתקדמות.

נשמח לספק לכם תוכנית מקיפה לשירותי תיקונים ושדרוג הציוד הקיים, לפי הצורך, כדי למקסם את היכולת של מערכות המחשוב החיוניות שלכם ולהבטיח את המשך פעולתן במלוא היעילות.

אנחנו באים לקראתכם בכל שלב ושלב. השירותים הכלולים בתוכנית התחזוקה השוטפת שלנו, מיועדים להבטיח פעולה חלקה של הציוד בעסק או בארגון שלכם ובכך להגדיל את יעילות העבודה באופן משמעותי.

לקוחות המצטרפים אלינו נהנים מהטבות והנחות מיוחדות.

שירותי מעבדת המחשבים התעשייתיים:

– הרכבת מחשבים תעשייתיים חדשים בכל התצורות הנדרשות ולכל מטרה
– אבחון תקלות במחשבים תעשייתיים
– שירותי תיקון והחלפת רכיבים
– שירותי תחזוקה שוטפים למניעת תקלות
– התקנת מערכות הפעלה חדשות מכל הסוגים כמו Windows, Linux, QNX ועוד.
– התקנת תוכנות ובדיקת תקינותן בכול מערכות ההפעלה הקיימות
– שדרוגי חומרה: הרחבת זכרונות RAM, הגדלת נפח הכוננים הקשיחים ו-SSD, בקרים ועוד
– ייעול המערכות הקיימות לחיסכון בצריכת החשמל
– מקסום ההגנה נגד רטיבות ואבק לתקן

דילוג לתוכן