מדיניות משלוחים - PCone
נגישות עגלת קניות 0 מועדפים 0 שירות לקוחות ווטטסאפ הסתר פתח
קטלוג 0 אזור אישי סל קניות 2
דף הביתתקנון אתרמדיניות משלוחים

תקנון אקספרס

מדיניות משלוחים:

1.         האתר ידאג לאספקת הזמנה שבוצעה באתר לכל מקום עליו יסכימו הצדדים בעת ביצוע ההזמנה באתר.

2.         הזמנות בתחומי מדינת ישראל יטופלו ויסופקו בלוחות הזמנים הבאים:

2.1.             מוצרים הקיימים במלאים – עד 5 ימי עסקים באמצעות שליח עד הבית או נקודות חלוקה;

2.2.             מוצרים בהזמנה אישית – עד 14 ימי עסקים באמצעות שליח עד הבית או נקודות חלוקה;

2.3.             בתיאום מראש באמצעות איסוף עצמי מכתובת האתר; ללא עלות.

״יום עסקים״ – ימי ראשון עד חמישי, להוציא ימי שבתון של כלל המשק, ערבי חג וימים בהם הבנקים בישראל לא עובדים.

3.  מוצרים שמועד אספקתם עולה על 10 ימי עסקים הינם מוצרים בהזמנה אישית. מדובר במוצרים המיובאים במיוחד עבור הלקוח מחו”ל, ועל כן מועד אספקתם עשוי להתעכב מעבר למועד האספקה המצוין. יש להתעדכן עם האתר במועד האספקה העדכני.

4.         האתר רשאי לקבוע סכום מינימום להזמנה באתר.

5.         במקרה שבו מוצר שהוזמן באתר אינו זמין במלאי, האתר יעדכן את המזמין. במידה והמזמין לא יהיה זמין, האתר ישלח את ההזמנה ללא המוצר החסר.

6.         במידה והלקוח לא יהיה נוכח בביתו בעת הגעת השליח, בשעה שתואמה אתו מראש, ההזמנה תוחזר ותשלח פעם נוספת לאחר תשלום דמי משלוח נוספים על ידי הלקוח.

7.         אספקת הזמנות תתאפשר בכפוף לתנאים הבאים:

7.1.             ישנה נגישות סבירה למקום ההזמנה;

7.2.             האתר ו/או חברת השליחויות מבצעים חלוקה באותו אזור;

7.3.             אם מדובר בארגון, מוסד, קיבוץ או ישוב שלא ניתן להגיע אליהם ללא אישור מיוחד ו/או שאין בהם רישום מוסדר של רחובות ו/או מספרי בתים, ההזמנה תימסר לנקודת החלוקה המרכזית באותו המקום.

8.         ככל ותתבצע הזמנה לאזור שלא מתבצעת בו חלוקה בהתאם למדיניות חברת השליחויות, האתר יתאם עם הלקוח מקום משלוח שונה הקרוב ביותר לכתובת אליה ביצע הזמנה או תינתן הצעת מחיר עד בית הלקוח, בהתאם לחברת שליחויות מיוחדת, המגיעה לאזור זה.

9.         האתר לא יהיה אחראי לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שיגרם כתוצאה של:

9.1.              כוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטת האתר;

9.2.             מסיבות הקשורות לחברת השליחויות של האתר;

9.3.             סגירת המשק כך שפעילות האתר ו/או ספקיו ו/או נותני שירותיו יפגעו, מכל סיבה שהיא.

דילוג לתוכן