שירות תיקונים מקצועי - PCone
נגישות עגלת קניות 0 מועדפים 0 שירות לקוחות ווטטסאפ הסתר פתח
קטלוג 0 אזור אישי סל קניות 2
דף הביתשירות תיקונים מקצועי

שירות תיקונים מקצועי

אנחנו מבינים את החשיבות הרבה לעבודה השוטפת בעסק או בארגון שלכם. שירות התיקונים המקצועי שאנו מציעים, מעניק פתרונות יעילים לכל סוגי התקלות והבעיות.

השירות שמציעה מעבדת המחשבים התעשייתיים של חברת PC1 מתאים לכל לקוח המעוניין בשירות מהיר, אמין וללא פשרות. לקוחות המצטרפים אלינו נהנים מהטבות והנחות מיוחדות.

אנחנו מסוגלים לתקן כול מחשב תעשייתי ומערכות ייעודיות עבור תעשיות שונות, כגון מטרולוגיה, רכב, אוטומציה במפעל, מוליכים למחצה וכו’.

הודות לקשרים המקצועיים ההדוקים שלנו עם החברות הגדולות בעולם בתחום המחשבים התעשייתים, אנו מתמחים בתיקון ושדרוג של ציוד חיוני תוך אספקה מהירה במספר ימים – בלי להמתין שבועות ארוכים. באפשרותנו למצוא ולהזמין עבורכם רכיבים שאינם מיוצרים יותר, רכיבים נדירים או לאתר תחליף מתאים לפי הגדרות היצרן. אל תהססו לפנות אלינו בכול שאלה.

המומחים במחלקה הטכנית שלנו מצוידים בכישורים הנדרשים ובעלי ניסיון רב בעבודה עם מגוון רחב של טכנולוגיות, ולמעשה עם כל המותגים המבוססים על מערכות מחשוב. האבחונים והבדיקות היסודיות במעבדה מבוצעים באמצעות מערכות מתקדמות.

נשמח לספק לכם תוכנית מקיפה לשירותי תיקונים ושדרוג הציוד הקיים, לפי הצורך, כדי למקסם את היכולת של מערכות המחשוב החיוניות שלכם ולהבטיח את המשך פעולתן במלוא היעילות.

השירותים הכלולים בתוכנית התחזוקה השוטפת שאנו מציעים, מיועדים להבטיח פעולה חלקה של הציוד בעסק או בארגון שלכם ובכך להגדיל את יעילות העבודה באופן משמעותי.

דילוג לתוכן